SPLOŠNA VPRAŠANJA

Prizadevamo si, da vsa naročila odpošljemo ažurno in hitro. Če ste naročili artikel, ki je na zalogi, ga boste prejeli v roku 1-3 delovnih dni. Za prednaročila je predviden datum dostave naveden ob izbiri konfekcijske številke, preden se doda artikel v košarico.

Na voljo so naslednje možnosti plačila: Stripe (kreditna kartica), PayPal, neposredno bančno nakazilo in gotovina po povzetju.

Kupon oz. kodo za popust lahko vnesete na dveh mestih v za to namenjeno okence, ki se nahaja v košarici in na blagajni.

Če niste prejeli e-pošte s podrobnostmi o naročilu, preverite mapo »Promocije« ali »Neželena pošta«. Če tam ne najdete sporočila, ste morda med oddajo naročila napačno črkovali svoj e-poštni naslov.

MENJAVE, VRAČILA in REKLAMACIJE

Artikle lahko zamenjate v 14 dneh od prejema naročila. Artikli morajo biti v brezhibnem stanju: neoprani, nepoškodovani, z etiketami in v originalni embalaži, saj v nasprotnem primeru ne boste izpolnjevali pogojev za menjavo.

Postopek menjave:

  1. Izpolnite obrazec na tej povezavi: MENJAVA IZDELKA.

  2. Pošljite paket na naslov:

Beloved d.o.o.

Jezdarska ulica 13

2000 Maribor

Slovenija

  1. V paket priložite račun in izpolnjen obrazec, saj brez tega ne bomo mogli povezati vračila z vašim naročilom.

  2. Ko prejmemo vaš paket, vam bomo poslali potrditveno elektronsko pošto z vašim kuponom, ki ga lahko uporabite tudi za kritje stroškov pošiljanja.

Artikle lahko vrnete v 14 dneh po prejemu naročila, pri čemer morajo biti v brezhibnem stanju: neoprani, nepoškodovani, z etiketami in v originalni embalaži, saj v nasprotnem primeru ne boste izpolnjevali pogojev za vračilo.

Postopek vračila:

  1. Izpolnite obrazec na tej povezavi: VRAČILO IZDELKA.
  2. Pošljite paket na naslov:

Beloved d.o.o.

Jezdarska ulica 13

2000 Maribor

Slovenija

  1. V paket priložite račun in izpolnjen obrazec, saj brez tega ne bomo mogli povezati vračila z vašim naročilom.
  2. Vračilo kupnine bo obdelano v roku 14 dni od prejema paketa, z vračilom sredstev na enak način, kot je bilo izvedeno vaše plačilo.

Stroške pošiljanja artiklov v naše skladišče krije kupec, medtem ko stroške pošiljanja nazaj k vam pokrijemo mi. Po prejemu artikla, ki ga želite menjati, boste prejeli kupon v vrednosti vašega artikla ter stroška pošiljanja, kar vam omogoča, da dodate druge artikle v paket in izkoristite brezplačno pošiljanje.

Vračilo kupnine bo obdelano v roku 14 dni od prejema paketa, z vračilom sredstev na enak način, kot je bilo izvedeno vaše plačilo.

Čeprav se trudimo, da naši izdelki vedno izpolnjujejo najvišje standarde, se lahko zgodi, da pride do tovarniške napake. Vse artikle s tovarniškimi napakami bomo brezplačno zamenjali. Če artikel ni na zalogi, vam bomo povrnili kupnino.

Postopek reklamacije:

  1. Izpolnite obrazec na tej povezavi: REKLAMACIJA IZDELKA.
  2. Na elektronski naslov [email protected] pošljite fotografije poškodovanega artikla.
  3. Če je napaka jasno razvidna, bomo reklamacijo uredili na podlagi slik, sicer bomo pa poskrbeli za prevzem poškodovanega artikla na naše stroške.
  4. Ko je reklamacija odobrena, vam bomo poslali nov artikel ali povrnili kupnino.
  5. Če bomo potrebovali dodatne informacije, vas bomo kontaktirali.

Niste našli odgovora? KONTAKTIRAJTE NAS TUKAJ!

Naša podpora strankam je na voljo od ponedeljka do petka med 7:00 in 15:00.

Kontaktirate nas lahko preko spodnjega obrazca, na elektronski naslov [email protected] ali na tel. št. 040 504 133.